arrowcirclemeta-commentsmeta-datemeta-heartmeta-tagnavigationplayquotesocial-facebooksocial-instagramsocial-pinterestsocial-twittersocial-youtubetilde
U maakt gebruik van een verouderde browser. Om deze site optimaal te gebruiken is het noodzakelijk om deze te updaten of een andere recente browser te downloaden.
kruidvat-beauty-tour-5

Photo Diary: Kruidvat Beauty Tour

Eén keer per jaar presenteert Kruidvat tijdens de Kruidvat Beauty Tour al hun nieuwe producten aan journalisten, bloggers en BN’ers. Donderdag 27 maart stond het evenement in het teken van de nieuwe huidverzorgingslijn SkinScience en een nieuw make-upmerk, maar er werden ook bestaande producten extra onder de aandacht gebracht. Met de zomer in aantocht is het volgens de winkelketen namelijk de hoogste tijd dat onze voeten met behulp van de Kruidvat eeltsokken uit hun winterslaap worden gehaald. Kijken jullie mee? Photo Diary: Kruidvat Beauty Tour.

kruidvat-beauty-tour

Kruidvat SkinScience

Vanaf volgende week kun je namelijk bij het Kruidvat terecht voor de nieuwste anti-aging huidverzorgingslijn SkinScience. Met deze producten richt het Kruidvat zich op vrouwen tussen de 35-55 jaar oud. Zo bestrijdt SkinScience beginnende rimpels, maar zorgt het product er tegelijkertijd ook voor dat er verjonging van binnenuit plaatsvindt.

De wetenschap heeft een enorm belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van deze huidverzorgingslijn. Zo zijn er voor de SkinScience exclusieve grondstoffen gebruikt die een natuurlijke oorsprong hebben, maar via innovatieve biotechnologische processen verkregen zijn.

kruidvat-beauty-tour-6

Kruidvat

Trouwens, in vergelijking met de huidige productlijnen is deze anti-aginglijn met een verkoopprijs van 3,99 euro per stuk nog aan de ‘prijzige’ kant. Maar door groot in te kopen en weinig uit te geven aan dure reclamecampagnes en marketing wil het Kruidvat zo toch vasthouden aan het motto ‘goede producten voor een betaalbare prijs’.

kruidvat-beauty-tour-4

Met Linda Botter van Maison PR, die verantwoordelijk was voor de organisatie van de Beauty Tour aan de smoothies met superfoods. Want er is niet alleen groot ingekocht op antirimpelcrèmes, ook de Gojibessen zijn door het Kruidvat massaal ingeslagen om de prijs te kunnen drukken.

kruidvat-goji-bessen

Kruidvat Goijbessen

De winkelketen gaat mee met de gezondheidstrend die op dit moment door Nederland raast en daarom vind je vanaf nu ook superfoods in het assortiment. Ook op de winst is bezuinigd, zodat het Kruidvat hun Gojibessen voor 4,95 euro kan aanbieden en Tarwegras voor 7,95.

kruidvat-beauty-tour-2

En natuurlijk kunnen ook de zonnebrandproducten tijdens deze Beauty Tour niet ontbreken. De winkelketen introduceert Solait Sun Protection Protect and Tan. Vaak is het zo dat een hoge beschermingsfactor ervoor zorgt dat je spierwit van vakantie terugkomt, maar deze zonnebrandcrème heeft een beschermingsfactor 30 en zorgt tegelijkertijd voor een bruin kleurtje.

kruidvat-beauty-tour-9

Een combinatie van eiwitshakes, eeltsokken, gelnagellak en zonnebrandcrème zorgt er binnen de kortste keren voor dat je stralend de zomer met het Kruidvat tegemoet gaat.

Andere leuke artikelen

Furrow op Instagram