arrowcirclemeta-commentsmeta-datemeta-heartmeta-tagnavigationplayquotesocial-facebooksocial-instagramsocial-pinterestsocial-twittersocial-youtubetilde
U maakt gebruik van een verouderde browser. Om deze site optimaal te gebruiken is het noodzakelijk om deze te updaten of een andere recente browser te downloaden.
Cosmeticatrends 2018

Cosmeticatrends 2018

Vergeet K-cosmetica, schoonheid zit vanbinnen én individualisme. Dat is waar het allemaal om draait in 2018.

J-beauty

Gekke, innovatieve Koreaanse beautyproducten domineren al jaren de markt: crèmes om je huid te bleken, make-up en Sheetmask (op basis van cactus- en slakkenslijm), you'll name it.
In 2018 wordt Korea ingeruild voor Japan, waarmee J-beauty officieel zijn intrede doet in ons Westerse maatschappij.

In tegenstelling tot K-Beauty, waarbij de focus ligt op veel en grotesk, is J-Beauty meer gericht op actieve werkstoffen en antioxidanten. Hello Kitty maakt plaats voor eenvoud. De klassieke, Japanse esthetische waarden zoals natuurlijk, oprecht en rust gaan gepaard met deze trend.

Nog niet toe aan plasma, naald of mes? Furrow komt binnenkort met dé oplossing! Nog heel even geduld, maar na de zomer is de eerste Furrow Box verkrijgbaar. Jawel, met het thema: OGEN.

Denk aan de Quanis Dermafiller. Deze filler zonder naalden is ontwikkeld aan de Universiteit van Kyoto en in eerste instantie bedoeld om kinderen in Derde Wereld landen veilig, zonder pijn en goedkoper te kunnen vaccineren.

Over oprecht gesproken: de lijst 'zonder’ wordt ook steeds langer. Zonder parabenen, zonder toegevoegde geur- en kleurstoffen en zonder sulfaten.

For Your Eyes Only

De vraag naar het verjongen blijft ongekend populair. Je ogen zijn de spiegels van je ziel, dus weg met wallen, vochtzakken en alle andere symptomen die horen bij een vermoeide blik.

Het aanbod is groot: het liften van je wenkbrauwen met botox voor een open uitstraling, fillers onder je ogen tegen donkere kringen of de ooglidcorrectie, al dan niet zonder operatie (PlexR) om je te ontdoen van de overtollige huid op je oogleden.

Nog niet toe aan plasma, naald of mes? Furrow komt binnenkort met dé oplossing! Nog heel even geduld, maar na de zomer is de eerste Furrow Box verkrijgbaar. Jawel, met het thema: OGEN. Speciaal samengesteld For Your Eyes Only. Sssst.

Personal skin care

Een vintage spijkerjasje met een custom made t-shirt en misschien wat accessoires van de H&M.
Op het gebied van cosmetica is het in 2018 niet anders: alles draait om individualisatie. Wat voor de buurvrouw werkt, hoeft niet per se ook goed te zijn voor jouw huid. De vraag (en daarmee ook het aanbod) naar personal skin care neemt in rap tempo toe.

Is personal skin care nog een stap te ver? Met behulp van een digitale huidanalyse krijg je ook een goed beeld van wat jouw huid nodig heeft.

Andere leuke artikelen

Furrow op Instagram