arrowcirclemeta-commentsmeta-datemeta-heartmeta-tagnavigationplayquotesocial-facebooksocial-instagramsocial-pinterestsocial-twittersocial-youtubetilde
U maakt gebruik van een verouderde browser. Om deze site optimaal te gebruiken is het noodzakelijk om deze te updaten of een andere recente browser te downloaden.
Furrow.nl

Commercial Rembrandt Kliniek

Als je eenmaal besluit om botox te nemen, dan is het vaak nog een hele zoektocht naar de juiste kliniek. Het blijft natuurlijke een medische ingreep, waar je het liefst zonder al te veel kleerscheuren (lees: hangend ooglid) en met zo min mogelijk rimpels vandaan komt. Behalve het enorme aanbod, is het ook nog eens moeilijk te bepalen welke kliniek nu echt betrouwbaar is en bij welke cosmetisch arts je eigenlijk moet zijn.

Maar zoals jij je afvraagt hoe je de juiste cosmetisch arts moet vinden, zo vraagt de Rembrandt Kliniek zich weer af hoe zij zich als kliniek kunnen onderscheiden. Vanwege mijn ervaring bij televisie en mijn connectie met rimpels heeft de Rembrandt Kliniek dan ook gevraagd of ik hun een commercial wil produceren. Tijdens het WK-hockey wordt de commercial getoond op TV West en TV Rijnmond. In de VLOG: opnames commercial Rembrandt Kliniek Leiden krijg je trouwens een kijkje achter de schermen.

In deze reclame van maar liefst 22 seconden proberen ze je te overtuigen om naar de Rembrandt Kliniek te komen voor botox, fillers en plastische chirurgie. Boris Hoenson: “We willen in deze commercial vertellen dat iedereen bij ons in goede handen is. En wat we ook willen communiceren is dat de manier waarop we omgaan met onze patiënten anders is.”

Zo kun je bij de Rembrandt Kliniek terecht voor een gratis nabehandeling. “Natuurlijk willen we het liefst dat iedereen gelijk tevreden is, maar als dat niet het geval is dan mag je gewoon terugkomen. Ook ná de behandeling willen we dat alles klopt.” 

commercial-rembrandt-kliniek-leiden

Commercial Rembrandt Kliniek

Boris: “Die benadering, de manier waarop we omgaan met onze patiënt, dat moet je aan de mensen vertellen. We willen laten weten dat je bij ons in goede handen bent.”

Maar een commercial draait natuurlijk ook om naamsbekendheid. “Je bereikt via televisie natuurlijk heel veel mensen. Laten we eerlijk zijn: uiteindelijk hopen we natuurlijk dat iedereen naar ons toekomt. Maar wat je uitstraalt als kliniek is net zo belangrijk. Een natuurlijk resultaat staat bij ons voorop. Als jij zegt wat je wilt, dan gaan wij het voor je regelen.”

Waarom kies jij eigenlijk voor een bepaalde kliniek? De artsen, de prijzen, de regio?

 

Andere leuke artikelen

Furrow op Instagram